yemekseverdiyetsevmez Komidinin üstüne birşey koyarken yataktan yere düştü ilk ağladı ama kucağa alınca sustu gözlerde kayma kusma halsizlik uyku hali hiçbir şey yok neşesi yerinde gayet emmesi iyi sma yine de korkuyorum
Aylinsmom yemekseverdiyetsevmez Düşme şekli nasıldı kafa üstü mü yüz üstü mü ? Hareketlerini kontrol et 2 3 saat uyutma sıkıntı olmaz inşallah
Heide yemekseverdiyetsevmez ay geçmiş olsun canım ama ben böyle durumlarda ne olur ne olmaz illaki hastaneye götürrum 60 cm de az degl bnce kaç aylik bu arads
extraordinarymom yemekseverdiyetsevmez 4 saat uyutmayın, takip edin. Kusma, göz kayması yoksa endişe etmeyin.
yemekseverdiyetsevmez Aylinsmom yüzüstü canım hareketleri eskisi gibiydi 1 saat uyutmadık ama uyku saati gelince uyudu eskisi kadar uyudu uyurken de sürekli vücuduna dokundum tepki verdi göz takibi vs de iyi hiç bir fark yok ama yine de korkuyorum
Gokturkcum Bununla geçsin İnşallah🙏🏼 Korkmayın hiç benim bebeğim de düştü hatta yakın zamanda panikledim ama dediğiniz gibi her zamanki gibiydi hareketleri biraz uyutmadım elini yüzünü yıkadım su içirdim oyun oynadık 1-2 saat sonra uyudu
Gokturkcum yemekseverdiyetsevmez öyle oluyor nasıl olduğunu anlayamıyor insan kim ister zarar gelsin ama ciddi bişey olmadığı sürece paniklememek lazım 🙏🏼
yemekseverdiyetsevmez Gokturkcum doğru canım Allah’tan eşimle evdeydi bugün o beni biraz daha sakinleştiedi
yemekseverdiyetsevmez Heide sağol canım 5 aylık yorumları hep okudum gözlem diyorlardı çoğu dr tomografi radyasyon dan ötürü çekmiyorlarmış kusma olmadığı sürece bizim hiçbir belirtimiz yok çok şükür takipteyim şuan
Aybarslahayat yemekseverdiyetsevmez benim oğlum parkta hamaktan düşdü 1 metreden fazlaydı ve kafa üstüme düştü. Hemen hastaneye götürdük tomografi çekildi. Düştüğü an ağladı ama sonrasında unuttu gülmeye başlamıştı. Ben çok pişman oldum tomografi çekilmesine. Hala içim içimi yiyor kafasına radyasyon aldırdığım için.
yemekseverdiyetsevmez extraordinarymom kuzum çabalıyorım uyutmamak için ama uyku saati geldiğindd engel olamıyoruz hiçbir sekilde
yemekseverdiyetsevmez extraordinarymom şu an düşeli 3 saat olmuş yarım saati uykuda geçti belirti yok çok şükür
yemekseverdiyetsevmez Aybarslahayat aynen kuzum bizimli de şu an öyle uykusu emmesi düzeni hareketleri hep aynı sma yine de korkuyorum ister istemez tomografi çektirmek istemiyorum çok küçük çok sert düşmedi
edaozdxxr Benim de kızım düştü hemde boynu bükülmüş bir şekilde düşmüştü. Doktora götürecektim doktorumuz gözlerde kayma, kusma olmadığı sürece boşuna getirme. Şimdi alacağı radyasyon ileride büyük sorunlar yaratabilir demisti. Çok şükür bı sıkıntı olmadı.
yemekseverdiyetsevmez edaozdxxr inşallah olmaz kuzum Rabbim korusun evlatlarımızı onu öyle görünce dedim taş olsaydım görmeseydim
Birkullanici yemekseverdiyetsevmez bizim yatağımızda 60 santim gece yanımda emzirmek için uzatmıştım birden ağlama sesine uyandım bir baktım ki yerde Agliyor kucağıma aldım sakinleştirdim sonra uyutmadım iki 3 saat takip ettim kusma vs herhangi bir şey olmadı üzerinden aylar geçti kızım şu an sağlıkla ama hep aklımda acaba ozamandan darbe kalmış mıdır
yemekseverdiyetsevmez Birkullanici benimde hep içimde bir ukte kalacak Allaha sığınıcaz canım dua edicez elden birşey gelmiyor başka belji bu düşmesi ilerde daha büyük bir kazanın önüne geçti beni uyardı Allah böyle düşün
extraordinarymom yemekseverdiyetsevmez çok şükür 🙏🏻 4 saatten sonra bir şey olmazsa korkmayın demişti doktorumuz. 6 aylıkken alnının üzerine düşmüştü benim kızım da..