serebro Misssimsek benim oğlan da çok istekliydi ben de korkuyordum. 5.ay kontrolünde doktor oturtmaya başla dedi oturtuyorum 6.aylik olduk
serebro Misssimsek internette okuduğum yazılar 6.aya kadar sabredin yönünde. Kas iskelet gelişimi için riskli olabiliyormuş. Yani kucakta bazen ister istemez oturur pozisyon alıyorlar fakat uzun süre yastiklarla oturtmak vs için biraz daha sabredin
Misssimsek serebro yok zaten yastıklar falan değil. Kucagimda destekli bir şekilde hafif oturur şekilde..
MinnakAsel Misssimsek doktorun izniyle 4. Ayda oturmaya başladım minik minik kucakta ama azar azar 5 buçuk aylık şuan mama sandalyesinde oturtuyorum destekli oturuyoruz benim kızımda çok aceleciydi :)
Misssimsek MinnakAsel bende öyle yapmayi düşünüyorum zaten 15 gün sonra 4 aylık olacak kucakta hafif oturur pozisyonda tutmaya o zaman baslarim