Kızlar merhaba. 3 buçuk aylık oldu oğlum. Oturmak.istiyor sürekli. Kendini öne atıyor kucaktayken. Yatarken kalkmaya zorluyor. Ne zaman oturtmaya başlayabilirim. Kayinvalidem 6 aylık olmadan sakin oturtma diyor ama beklemez 6 aya kadar benim şebek. Ara ara kucagimda oturtur gibi yapıyorum ama zarar mi veriyorum. Virüs korkusuna doktora da gidemiyoruz. Asisina da daha var. Sizin bebekler ne zaman oturtmaya basladi