Nida1404 29 Mayıs devlet hastanesinde yaptırdık. Çocuk doktorumuz Selçuk Kıvılcım yönlendirdi. Biz tanıdık doktor gidelim bari yaptıralım orada falan diyerek gittik ama gayet güzel bir hastane butik hastane gibi 😃 memnun kaldık açıkçası tertemizdi ve dakikalarca ilgilendi radyoloji uzmanı. Göbeğine de baktı fıtık VS var mı diye. Hatta tam bakarken oğlum kakasını yaptı gümbürtülü Bi şekilde doktor da korktu, gülmüştü baya😅 Normalde asla izin vermezler orada değişim yapmaya. Hiç çıkarmayın bebişi burada değiştirip öyle çıkın sorun değil dediler. Sakin bir hastane memnun kaldık biz