Esdoel Nida1404 Cebeci tıp fakultesinde yaptırdım üstelik 4 ay 18 gunluktu 3 ayına randevu vermişlerdi sokağa çıkma yasağına denk gelmişti gidememistik
melekanesi Esdoel merhaba. Randevuyu nasıl aldınız acaba? Ben bugün çocuk polikliniğine randevu aldım ama. Doğru mu?
Naylonbranda Sinem2 mrhb kaç haftalıkken yaptırdınız acaba bide gittiğiniz gün mu yoksa başka bı tarihe mi gün veriyorlar gidiyorsunuz bilgilendirirmisimiz
SenaaTuna Nida1404 yok yok aradım randevu aldım 70₺’di galiba.sonrasında çocuk doktoruna gösterdim sonuçları.kendi doktorunuz varsa ona gösterebilirsin 😌
Sinem2 Nida1404 yok hayır aç yada tok farketmiyor. Bezini açıyorsunuz sadece, o şekilde çekiliyor. Çok kısa sürüyor
Sinem2 Naylonbranda 2 aylikken yaptırdık. Daha öncesinde doktora muayene olduk o bizi yönlendirdi USG ye. Aynı gün değildi, randevu verdiler verdikleri gün ve saatte gidip çektirdik