Nur3452 havvaace sab simplex kullandım ama çok da etkisini görmesin. Kolik çocuğa ne yaparsanız yapın sonuç alamıyorsunuz. Onun bitme zamanı var bence ve o zaman gelince herşey düzene giriyor. Bizde öyle oldu. Zamanı bugünlermiş diyorum. Çok zordu gerçekten ilk günler. Ama şükür 3 aya 10 gün kala bitti
Kizcem-20 Nur3452 ayn benim kızım da öyleydi 5-6 saat ağlıyordu 3 ay olmasına 2 gün var 1 haftadır kendi çıkartıyor gazını maşallah🤗
Kizcem-20 Mutlu1anne benim kızda 3 aylık👶🏼dediğin gibi bez ve memede azalma var👏🏻gülüşmeye 😂başladık ellerimizi tanıyoruz🤩 yavaş yavaş gaz sancılarımız da azalma var 🥰benden başkası alınca çığlığı basıyor bir de🤭
Nur3452 Kizcem-20 bizim de aynı şekilde. Diyorum ya onunla birlikte ben de ağlıyordum. Akşam 16:00-20:00 arası kolik saatiydi. Elhamdulillah kızımı böyle mutlu ve gülerken görünce çok rahatlıyorum ☺️
Kizcem-20 Asu1 İnan bana düzeliyor benim kız 2.5 aylıkken ağlamalı azaldı geçmeyecek zannediyordum hep ama geçiyormuş elhamdulillah az daha sabret annesi😘
minibiranne incognito geçen hafta sonu eşimin ilçesine gitmiştik orda uyku düzeni bozuldu ondan sonra Uyku yok huysuzluğu yok ama hep kucakta olmak istiyor 😁
Meryem- Doğduğundan beri gece uykusunu çok seviyo zorla uyandırmaya calisiyodum geceleri 2 ayından sonra bıraktım kendi ne zaman isterse o zaman emziriyorum kilosu 2500 doğdu 2 aylık kontrolde 4500 kiloydu 3 aylık kontrolumuze pazartesi gidicez