Mutlu1anne merhabalar. Benim bebeğim 2 ay 20 günlük. İyi gidiyor şimdilik çok şükür. Kolik bir bebekti. Yavaş yavaş düzeliyor, kolik sancılarıyla baş edemediğimiz günleri arkada bırakıyoruz. Çevresini farketmeye başladığından beri daha sakin. Gece emme sıklığı değişiyor bizde. Bazen göğsümü hiç kapatmıyorum sürekli emmek istiyor, bazen sadece 2 kere emiyor. Mesela dün gece göğsümü hiç kapattırmadı, bu gece 2 kere uyandı. Uykusu varsa nadir uyanıp 10 dk emip uyuyor, uykuyu kaybediyorsa uyku ve uyanıklık arasında memede kalıyor. Böyle böyle büyüyecek sanırım ☺️