ErvaKader bide size tavsiyem ateş ve sonrasında aşırı derecede huysuzluk ve başka şikayetlerde varsa lütfen daha fazla beklemeden bir doktora gidin ben eşimin memlektine geldim eşimle kızım hastalandı abisinden geçti ve ikisinde antibiyotik tedavisi almasına rağmen iyilesmeyince tekrar antibiyotik tedavisi verdiler kızım iyileşti daha sonra Giresun’a anneme gittik birlikte ve bebeğimin sesi tamamen gitti hiç sesi çıkmıyordu hemen orda güvenilir özel bir doktora götürdüm yegenlerimin gittiği ve demesinler mi bebeğiniz alerji olmuş üstelik bu yeni değil önceden olmuş ama anlamışlar diye şuanda bebeğim alerjik ve biz nereye gidersek gidelim hava makinası ventolinle gidipyoruz çünkü bebeğimin sesi hemen gidiyo ve 1 hafta boyunca hava verip alerji şurubu veriyorum demem o ki ileriye gitmiş şuan doktora başvurun sonra kalıcı durumlarla karşı karşıya kalabilirsiniz Allah korusun