Addie487 bebegiminbesigicamdan burnu tıkandıkça yapıyorum doktor her emzirmeden önce yapabilirsin demişti
Addie487 ErvaKader diğer delikten akmadımı su ? Sırtını pış pışlayın sıktıktan sonra hemen ağzından burnundan çıkması gerek sıktığın suyun. 2 ml sıktınız değilmi
ErvaKader Addie487 oturur pozisyonda sikabiliyorum.gozunden yaş geliyo çok agliyo izin vermiyor.burnu akiyo ama rahat nefes alamiyor.
Addie487 ErvaKader evet diğer delikten çıkması lazım ben 2 buçuk aydır öyle temizliyorum burnunu arada halen düzgün uygulayamadığım oluyor, nasıl açtımı burnunu bebeğin? Tıkandıkça tekrarlayın, bizimkinin de burnu çok çabuk tıkanıyor 🤦🏼♀️
ErvaKader Addie487 izin vermiyor yapmama yarın babası yokken kollarini tutup yapcam istediği kadar zirlasin oda bnde yoruldum artık
Denizulas-21 ErvaKader bende bugün aynı postu açtım arkadaşım Benim oğlum da 14 aylık 2 gündür burun akıntısı hapşırık var şimdi de ateşi çıkmış biraz 37.5 kadar onunla ilgilendim şükür düştü uyutuyorum ıhlamur bal pekmez limon çorba ne varsa dayadım inşallah geçer bir an önce Allah Şifa versin bebişlere
ErvaKader Denizulas-21 amin ne bişey yedirebiliyorsun kendi istemedigi sürece asla ve burnunu bile dokundurtmuyor.7saatten fazladır uykusuz huysuz şimdi delirmeme az kaldı .yeni uyudu birazdn kalkar tıkalı olduğu için napicagimi sasrdim
Lenabebekk Ayrıca anneler bolca emzirin sivi gıda tavuk suyu çorbası sonra bol su daha sonra soğuk algınlığı ilacı peditus var ben oğluma geçen seneye kadar kullandım şimdi arada kıza aldım bişey olursa veririm diye hatta birkaç kez verdim de sizde günde iki kere 1 ölçek verin Ama verirken ateş düşürücü vermeyin çünkü içeriginde var ve mümkünse uyutup terletin
ErvaKader asya00 aynı devam dün ateside çıktı calpol verdim 2kere.bugun ateş yoktu ama fazlasıyla çok huysuzdu.bi an yeni doğduğu kolik olduğu aylara götürdü.asla 3.bebek olmamalı bunun alerjisi, babası,ergen ablası derken mahvoldum
Addie487 ErvaKader yaparken çocuğu nasıl tutuyorsun? Benimki biraz tontiş ben sırt üstü yatıp ayağımı büküp yüzüstü yatırıyorum ayaklarıma uçak yapar gibi, öyle sıkıyorum öyle müsade ediyor
asya00 ErvaKader Allah yardımcınız olsun zor tabi. İnşallah çabucak iyileşir ya ateş olmazsa daha toplanır inşallah
Lenabebekk ErvaKader bide size tavsiyem ateş ve sonrasında aşırı derecede huysuzluk ve başka şikayetlerde varsa lütfen daha fazla beklemeden bir doktora gidin ben eşimin memlektine geldim eşimle kızım hastalandı abisinden geçti ve ikisinde antibiyotik tedavisi almasına rağmen iyilesmeyince tekrar antibiyotik tedavisi verdiler kızım iyileşti daha sonra Giresun’a anneme gittik birlikte ve bebeğimin sesi tamamen gitti hiç sesi çıkmıyordu hemen orda güvenilir özel bir doktora götürdüm yegenlerimin gittiği ve demesinler mi bebeğiniz alerji olmuş üstelik bu yeni değil önceden olmuş ama anlamışlar diye şuanda bebeğim alerjik ve biz nereye gidersek gidelim hava makinası ventolinle gidipyoruz çünkü bebeğimin sesi hemen gidiyo ve 1 hafta boyunca hava verip alerji şurubu veriyorum demem o ki ileriye gitmiş şuan doktora başvurun sonra kalıcı durumlarla karşı karşıya kalabilirsiniz Allah korusun
ErvaKader Addie487 bnmki zayıf sırt üstü yatırıp kollarını kızım tutuyo bn kafasını sabit tutup hmm sıkıyom.cok sinirli fazlasıyla herşeyde öyle altını değiştirirken banyo yaptırırken çok yoruldum.ilk 5ayida kolikti bittim valla