Bu akşam aldım lcw dan 2.8 tog. Dışı da astarı da %100 pamuk. Yıkadım hemen toplanma falan yapmadı. Evim dublex ve yatak odası çok soğuk oluyor. Derece yok ama 18 falandır, biyerden rüzgar esiyor gibi 🤭 oyuzden kalın tercih ettim. Böyle havalarda zibin üstüne, çok soğuklarda pijama ime giydiririm diye düşünüyorum