Buray747 Papatyaseverrrr yok ağrım olmıyordu ama bugün inanılmaz şiş hissediyorum gaz sancısı gibi doktora giicem yine
Efeefe52 Buray747 bende de rahimde kanama vardı ama aşırı çok değildi. Bende çok korktum bide ilk gebeliğim hiçbir şey de bilmiyorum. Sağlıkla kucağıma aldım çok şükür