Buray747 çok geçmiş olsun🌸 ben değil ama çok yakın bir tanıdığım 9 ay boyunca kanama yaşadı, öyle böyle değil baya kesilmiş kan parçaları döktüğüne farkediyordu kadın uyandığında. Hastane hastane taşındılar, risk vs denildi ama doğurdu ve cocugu gayet saglıklı, 4 yasında… Tek problemi biraz huysuz, onu da hep hamileyken yasadıgı strese bağlıyor. Herşey olacağına varacak zaten, kendinizi yıpratmayın. Bütün ihtimalleri bir kenara bırakıp en güzeline odaklanın🌸