Frozen yaa çok güzel. Benim kedim biraz yabani. Tanımadığı insanin onu kucağa almasını istemiyor asla. Bir de küçükken bir komşu çocuk gelip onu kovaladi, sert oynuyordu o da o zamanlardan beri cocuklardan korkuyor, çocuk sesi duyar duymaz kaçar saklanır ve tıslar. 8 yıl bizimle o huyu değişmedi. Eşimin küçük kardeş vardı ona koşup saldırıyordu sebepsiz yere, çocuk büyüdü kocaman adam oldu hala arada gidip pati atar ona arada sevdirir kendini keyfine göre. Hamile kalınca sürekli çocuğa saldirir mi diye düşündüm ama geliyor bazen kokluyor yanıma yatıyor. İlk günlerde biraz korkuyordu şimdi alıştı, korkmuyor ama görmezden geliyor 😂 Zamanla alışır herhalde