Hazalperi Suni sancıyla ve normal sancı arasındaki fark normal sancıda nefes alacak anın oluyor diyorlar. Benim doğumumu doktorum başlattı. Anne karnında beslenemediği için 37+5’de doğuma alındım. İlk başta rahim genişleyip açılsın diye fitil yapıldı 4 saat arayla 3 tane yaptılar. Sonrasında suni sancı verildi, doğumum hızlansın diye doktor keseyi patlattı. Ben iki sancıyıda aynı anda çektim. Her zaman şöyle düşündüm doğum bu kadar zor ve dayanılmayacak bişey olsaydı bunca insan bir kaç tane çocuk doğurmazdı. Hiç korkmayın öyle böyle doğuyorlar. 7cm açıklığa kadar epidural talep edebiliyorsunuz. Ondan sonra zaten bebek geliyor diye yapılmıyor aklınızda bulunsun. En erken 3cm’de takıyorlar ama doğumu yavaşlattığı için tercih edilmiyor.