Benim hem kendi sancim vardi hem de suni sanci verdiler. Ben cok bi fark goremedim acikcasi🥴Kendi sancimi bir gun evde cektim. Sancilarim ilk bir saatte birdi sonra yarim saat on dk derken bes alti dk düştüğünde sabah beste hastaneye yatis yaptim. Suni sanci ile desteklediler acilmam yatista 2 cm di. Öğlen 12 de kizima kavustum❤️Öyle ya da böyle canın yanıyor ama o an insan kendi canindan cok yavrusuna saglikla kavusmayi düşünüyor. Bebegini kucagina alinca hepsi bitiyor🥰