2 gün evde çektiğim sancı sonrası hastaneye gittim ve 2 buçuk saatte doğumum gerçekleşti . epiduralli normal doğum yapacakken tam 8 cm açılmam varken bebeğimin çok Fazla kaka yaptığını gören doktorum hemen sezeryana aldı beni . Kendimi normal doğuma hazırlamıştım ama bi anda sezeryana girince şok oldum.çünkü bebeğimi görecem zannederken çok panik yaptığım için tamamen uyutmuşlar beni. Tabi sonrası sezeryan ağrıları . İlk gün ayağa kalktım ve hiç yatmadım . Herşeyi kendim yaptım. 4. Gün hiç ağrım kalmamıştı. Beni en çok zorlayan 2 aydır çektiğim göğüs ucu yaraları Oldu . İlk 1 ay lohusa kafası . Eşim çok ilgili olmasına rağmen Onun ilgisizliğinden , kaynanam çok yardımcı olmasına rağmen sürekli sütümün yetmediğini, bebeğimin doymadığını, sütümün yağsız olduğunu , sürekli şekerli Rezene , mama ve su vermek istemesi beni deli eden şeyler olmuştu. Ve ilk zamanlar evin kalabalık olması ve her kafadan bir ses çıkması beni çok zorlamıştı . Bunlara rağmen çok şükür Rabbime beni anne olarak yarattığı İçin . Öyle güzel bir duygu ki ❤️ Anlatılmaz yaşanır .