HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Doğum Sonrası Karşılaşılan 9 Şey” başlıklı yazımız yayında! 💃 Hastane Sonrası Evde İlk Anlar Doğum Sonrası Ağrılar Duygu Karmaşası Babayla İletişim Sorunu Uykusuzluk Bebeğinizin Beklediğinizden Farklı Olan Görünümü İlkler Bebeğinizin Beklediğinizden Farklı Olan Görünümü İçerikler için linke tıklamanız yeterli.🥰 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/dogum-sonrasi-karsilasilan-9-sey/ Annelerimiz doğum sonrası nelerle karşılaştı? Biraz bahsedelim mi?😍
Seherrumeysa94 HappyKids ağrı eşiğim yüksek olduğu için çok sıkıntı etmedim onu ama durduk yere ağlama eşime daha çok bağlanmıştım hiç bir yere gitsin istemiyodum tek kalmak istemiyodum 2 haftaya geçmişti ama şimdi 8,5 aylığız hergünümüz beraber eğlenceli🤩🌼
And01 HappyKids dogum yapali bes ay oldu kilometrelerce yol yürümüş gibi dizlerim ve ayak kemiklerim ağrıyor resmen oturduktan sonra yuruyemiyorum😔bes on adim sonra anca kendime geliyorum
YldrmBytkn Aselduru88 normal doğum muydu sizin benim normaldi ebe karnıma çok bastırdığı için ezilmisti sanırım kaburgalarım o yüzden çok ağrım olmuştu kalça ağrımda 14 saat sancı çekmekten olmustu☹️
Seldademir Depresyon , ağlama krizleri , eşten uzaklaşma, bebeğe yetememe hissi en çok zorlandığım yalnız kalmak hiç istemiyordum :(
Adedul And01 bende 2,5 aydır öyleyim ama doğum öncesi kullandığım vitaminlerimi içmeye tekrar başladım 1 haftadır bariz daha iyi hissediyprum
AtabeyinAnnesi And01 bende 3,5 ay oldum aynı durumdayım kendi vücudumu tanıyamadım tanıyamıyorum 🤦🏼♀️
Seldademir Asyasya hissizlik değilde daha çok ben ne yaptım böyle gibi bi şok yaşadım.artık özgür değilim zincirlenmiş hissediyordum sadece ay çok kötü günlerdi ya :( ama büyüdükçe yavaş yavaş dışarı çıktıkça kendime geldim.
Papt_ya Asyasya evet aynısı banada oldu suan 3 aylık gülücük atmaya başlayınca daha eğlenceli oluyo hormonlar düzene girince geçiyo biraz sabır..
Merveaybuke HappyKids çıkmayan gaz sonrası ciğerlerin patlıyormuş gibi hissedilmesi, ayakların kütük gibi şişmesi, ikinci günden 39 dereceli mastit, depresyon 😑
Totisinannesi Dikislerden dolayi oturamiyorum. Karnimin ici hala aciyor. 16 gunluk olduk ama acilarim var hala
DerenSevil Totisinannesi biz 3.5 aylık olduk. Sezeryan sonrası alt karın agrım çok fazla olmuştu. Karnınızı bişeyle sarıp sıcak tutun mutlaka. Ben öyle atlattım.
minibikus Totisinannesi aynı durumdayım, normal doğum yaptım ama dikişlerim var oturtamıyorum yatamıyorum bebeğimi emzirirken o kadar zorlanıyorum ki ağlıyorum artık. Bir de üstüne kabız oldum, 3 gün oldu doğum yapalı. Göğüslerim çatlamış durumda rüzgar bile değse aklım gidiyor. Şu 3 günüm hep ağlamaklı geçiyor ☹️
Tugba8 Totisinannesi çok normal henüz yeni benim de tam 1.ayda iyileşti dikişlerim hep yan oturdum. Zor bi süreç ama geçiyor inanın. Kendi acınız geçince bebeğe daha iyi odaklanmaya başlıyorsunuz. Hiç geçmeyecek gibi geliyor insana ama Güzel günler yakın yani sabredin…