serebro Cnprtk 100cm falan olur heralde rahat 😁 son ana kadar kullandı valla artık ayakları yatağın kapısındaydı zor dönüyordu yeğenim 😅 gerçi çok dağınık yatıyor hala
-TubAsel- Cnprtk 8 aydır kullanıyorum şimdiki aklım olsa hayatta almam nefret ettim balkondan firlatasim geliyo bazen
-TubAsel- serebro salanması çok kötü ve bı sure sonra gıcırtı yapıyor benim kızım hiç onda sallanarak uyumadı hep uyutup öyle koydum içine
sebnem Canm sizinkinin çıkma fermuarı yok mu benim eltim 4 yaşındaydı kızı hala yatıyordu ben bile yattım kızımın yanına gayet sağlam oluyorlar 🙈 benim kızımda 1.5 yaşından beri fermuarı açık bırakırım kendi çıkar gelir hep yanımıza
Pcoslubiranne Cnprtk yatarsa 3 yaşına kadar rahat yatar benim oğlum 7 ay yattı o da 7 ay kundakta uyuduğu için kundaktan çıkınca hiç yatmadı.
MuhammedAmine Cnprtk 2 yaşına 2 ay kaldı rahat rahat yatıyor . 3 yaşına kadar kullanacağız sonra montessori yatak yaptıracağım İnşAllah
MuhammedAmine Cnprtk çok yere yakın oluyor montessori yataklar hem yanlarında da koruma var . Bence 3 yaşından sonra en uygun o yatak
Bsrsgt Cnprtk 3 yaş 4 yaş diyenlere şok oldum kızım 7 aylık o kadar çok seviyor ki dönmeyi dönecek yeri kalmayınca uyanıyor bildiğin sığmıyor 🤦♀️
Bsrsgt Cnprtk ben kendi yatağına geçirdim daha ne olacak bilmiyorum ki sonunda kendi yatağımi vercem ben yere herhalde🤣
minnosvetontis Cnprtk 2 yasdan sonra oda hazirlicam suan cok kullanisli 10 ayligiz iyi ki almism dyorum.. en ideali bence 2 3 arasi 🤔
purencleanlove @BademsMam şu anda üst kattaki yatağa pamuk yatak kullanıyorum da alta geçtiğimizde normal yaylı yatak mı alınması gerekiyor peki
Cnprtk purencleanlove aslnda ben park yatak kullanıyorum bi süre sonra ince olduğu için çökme yapıyor ama sürekli anneme gidip geldiğim içi katlandığı içinde çok kullanışlı aslnda normal pamuklu kalın bir yatak şart