Cnprtk 2 aşamalı bir yatak zaten üst yatağını 7 aya kadar falan kullanın diyorlar çünkü sonradan kalkabiliyorlar aşağı düşer Allah korusun. 3 yaşa kadar kullanılıyor. Benim yeğenim şuan 5 yaşında hala yatıyor park yatakta sığıyor da. Kullanan var yani