Hasanseymen Ruyaaa doktor bana zinco die bir ilaç yazdı onu veriyorum çok şükür öyle bir sorunumuz yok CNm
Zeynom33 Dorukveannesi ayni sey bizde de var gercekten kolik bebekleri rahatlatiyor sirti bosta ve sarip sarmaliyor anne karninda ki gibi iki buklum rahat ediyolar zaten kolik bebekler anne karninda ki yerlerini arayip bulamayinca depresyona girerlermis o yuzden boyle olurlarmis arastirmaktan bi hal oldum cabucak gecsin sikintilar insallah 🙏
Dorukveannesi Zeynom33 evet öyleymiş bende çok araştırmıştım . Geçiyo geçiyo ama en önemlisi anne de ki sabır Alllahıö boş boş sabır versin kolik bebek annelerine 😔
Ecemim Ruyaaa Bizde 36günlüğüz ve sürekli ağlıyor bazen artık çatlayacak gibi oluyor bio gaia ve sab simpleks kullanıyorum ama yok gece sabaha kadar ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım 😢
ikikizannesi Ruyaaa canim kesinlikle debridat kullan gunde 2 kez yarim olcek bana dua et kolik bebek buyutmus bir anne olarak yaziyorum baska hic damlaya gerek klmicak
brslm Ruyaaa karnını ayaklarını sıcak tutun yada ılık bi duş aldırın bol bol masaj yapın benim bebeğimde kolik malesef bunlar rahatlar en azından doktorunuza sormadan zeytinyağı denemeyin yağla karnına masaj yapın
Cmnkubi Ruyaaa bebeği sol koluna al yüz üstü koluna gelsin öncesinde kimyon bi kaşık kaynat süz ver bir çay kaşığı sonra koluna alıp sırtına hafif hafif vur sıcak tut poposunu umarım iyi gelir
HilalElvinEbrar Ruyaaa burda gaza ve sindirime iyi gelen mama keçi sütlü bi mama varmış golden goat mı neydi o gazı olanlara çok iyi geliyormuş bide en etkili gaz ilacı mommys bliss gripe water diye bi ilaç biraz pahalo ama kullananlar memnun inşallah bunlar iyi gelir
Duhainan Ruyaaa kimyon. Bi bardak suya bi çay kaşığı kimyon koyup bi kere sadece kaynatın süzdürün çemberle sonea bi çay kaşığı verin günde 3 kere süper gaz etkili
Emel_ Biz ilk zamanlarda yaşamıştık, karnına sıcak havlu koyup emdiriyordum, bu esnada da YouTube dan kırmızı fön makinası açardım. O fön makinası hayat kurtardı resmen, tavsiye ederim. Hemen deneyin, etkisini göreceksiniz Ruyaaa
ftyozyuccer Merhaba Çörek otu da aynı şekilde tavsiye ederim gaz ilacı da kullandom rezenede ama en faydalısı çörek otu oldu 1 fincan suya 1 çay kaşığı çörek otu kaynatıp süzüp günde 3 defa 1,5 çay kaşığı veriyorum ve genellikle gazının olduğu saatlerde İnan’ın daha rahat çıkarıyor gazını
Handeozge Sap simplex ve nurse harveys bol bol masaj karnına ve ayaklarını sıcak tut çok zor oluyor ama bugünlerde geçicek unutma sakin ve sabırlı olman en önemlisi
Ruyaaa [bilinmeyen] wee babynin biberonunu kullaniyorum, damla bio verdi doktor suan sakinlesti dun cok kotuyduk bugun birZ daha iyiyiz ama gece icin Allah kerim :(
gunduzgullcan Ruyaaa gaz damlası isteyebilirsin belirli bi süre için doktorundan benim Kide çok gazlıydı sap simplex kullanıyoruz Şükür rahat geçiyor bi süre sonra bırakacağız alışsın