Ruyaaa benim bebeğimde kolikti sürekli ağlıyordu bebeğinize yapabileceğiniz en güzel şey masaj gaz ilaçları nafile çok kullandım ama işe yaramıyor zeytinyağı ile bütün vücüduna masaj yapıyordum karın bölgesine saat yönüne olucak şekilde ovup bacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettiriyodum bide arabanız varsa gezdirin oda işe yarıyo sakinleşiyo beyaz gürültü sesi dinletin bide işe yarıyo gerçekten 😉
Allah yardımcınız olsun çok zor bilirim her gün ağlardım ama geçiyo merak etmeyin biz 4. Aya girdiğimizde rahatladık çok şükür 🙏🏻