Benim kızım da 17 aylık şuan 10 kilo vardır 12 aylıkken 12 küsürdü 3,5 aylıkken dişlerini patlatmaya başladı hep peş peşe ve Çifter Çifter bebekliği maşallah çok tombik bir bebekti,hala anne sütü veriyorum ve bu son aylarda o kadar düştü ki bana bırakmak istiyorum ama çok zor nasıl yapıcam bilmiyorum meme de uyuyan bir çocuk nasıl bir yol çizicem bilmiyorum. Geçen ay kan tahlili yaptık b12 ile Demir düşüktü biraz takviye verdi balık yağı falan ama zor içiyor onları yemek desen yemiyor yediği şeyler hep aynı ve sabah kahvaltı nerdeyse yemiyor akşamdan yiyor o kadar kötü hissettiriyor bana kendimi milletin ağzını büzesim geliyor. Ben kendi evladımı sizden daha çok düşünüyorum siz kimsiniz ama o kadar berbatlar ki aman bu çocuk niye bu kadar zayıf yok şunu ver yok bunu ver sanane kardeşim artık kimse umrumda değil ve zorlamıyorum açıkınca yiyor illa ki ne kadar aç kalabilir ama bir an da toparlaması için de bir çözüm arıyorum ama işte bir ama mama bile vermeyi düşündüm ama istemez ah biz anneler ne kadar zor herşey