acimavi insallah 🙏🙏💫 benim bebeğim 33 de dunyaya gelmişti. Ciğer geliştirici iğneleri olmuştum ama yine de solunum desteği gerekti ve çenesinin güçlenmesini istediler. 1800 dünyaya gelmişti. Kilosu 1700 lere düştü iki kiloya 23 günün sonunda ulaştı öyle alıp evimize getirdik. Bir süre siringa ile sonra biberonla besledik 4 kiloya ulaşınca doktorumuz artık sadece anneden direkt beslenebilir demişti. Çok çabuk yorulduklari için kilo alımları yavaş olabiliyormuş. Hâlâ emiyor şu an 15 aylık