acimavi Güzel annelerim ablam doğum yaptı 31 haftalık, küveze almışlar bebeğimizi. Doğum doktoru iyi demiş ama çocuk doktoru muayene etmemiş daha. Var mı 31 hafta veya daha erken doğum yapıp sıkıntısız bebeğini kucağına alanlar
Giizzeemm acimavi Gözünüz aydın öncelikle kuzenim yaptı 27 de haftalık şuan 5 aylık oldu gayet Sağlıklı çok şükür merak etmeyin sağlıkla büyütün inşallah geçmiş olsun
Mom19 acimavi Benim kızım 31+4 te doğum yaptım.Bebegimde baya sıkıntı çıkmasına rağmen 41 günlük kuvez surecini biz kazandik.Kasim ayında 2 yaşına giricek Allah’a şükürler olsun hiç bir sağlık problemi yok. İnşallah ablansa sağ sağlim kavuşur bebeğine sıkıntı stres yapmasın düzenli şekilde süt sagsin dua etsin 🥰 hayırlısi ile taburcu etsin bebeğini.
sinemin acimavi benim eşimin akrabası var canım çok şükür bebeğini sağlıklı bi şekilde aldı hastaneden rabbim yardımcınız olsun inşallah ❤️ Sağlıklı bi şekilde alırsınız bebeğinizi yanınıza
Ata0905 acimavi görümcem 31 haftalık doğum yaptı. Sıkıntı olmadı . Kız bebekler daha sansili oluyormuş. Göz ve solunum ile ilgili muayeneleri çok önemli . Sağlıkla kavuşsunlar inşallah 🌺
acimavi Giizzeemm yaa maaşallah, çok teşekkür ederim. İnşallah biz de kısa zamanda sağlıkla alırız kucağımıza
acimavi Mom19 maaşallah, çok teşekkür ederim. İnşallah alırız biz de kısa zamanda sağlıkla kucağımıza. Stres yaptırmamaya çalışıyorum😊
acimavi sinemin Ata0905 amin, çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için de. İnşallah biz de kısa zamanda sağlıkla alırız kucağımıza💙
Mom19 acimavi İnşallah inşallah 😍.Banada hep dediler ben yapamadım en son ne zaman kendime geldim ertesi günü doktor bile şaşırdı sürekli olumsuz konuştulari kızıma ataga geçti dedi.Bebisler annelerini gerçekten hissediyor kurban olduklarım. 🥰🥰🥰
Merveensar acimavi Cnm cigerleri enfeksiyon kapmamışsa entübeye alıyorlar ciger gelistirici ilac veriyorlar ben 34 haftalik dogum yaptim öyle oldu 1 hafta kaldi küvezde tabi herbebek farkli..
acimavi Merveensar şükürler olsun doktor enfeksiyon demedi🤲🏻 oksijen cihazına bağlamışlar ciğerleri tam gelişmediği için. Başka bir sağlık problemi olmazsa 1 hafta 10 gün içinde çıkabilir dedi
acimavi Mom19 doktoru muayene ettikten sonra güzel konuştu, oksijen makinesine bağlıymış şimdi, bir de emme refleksini kazanması önemli dedi, 4-5 günde oksijen makinesinden ayrılırsa, başka bir sağlık problemi olmazsa 1 hafta 10 gün içinde çıkabilir dedi🤲🏻
Cascas19 acimavi ben 38 haftalık yaptım ama bebeğin gelişimi anne karnında 32 haftada durmuştu. Yani 6 hafta gereksiz kalmış karnımda 32 haftalık kabul ettiler 1950 gr doğdu. Hatta doğum yaparken çocuğun ölüm evraklarını hazırlamışlar. Çok riskli bir gebeydim çünkü. Oğlum şuan 14 aylık ve akranlarını hemen yakaladı çok şükür. Küçük doğanlar daha çabuk toparlıyor gönlünüzü ferah tutun bol bol dua edin. 😊
zeynepin_annesi31 acimavi geçmiş olsun canim Allah’ın izniyle tez vakitte kucağına alır bebeğini insallah ben 27 haftalık dogum yaptım hatta 25. Haftada Doğum yapacaktım iki hafta boyunca durdurmaya çalıştılar Doğumu. 27. Haftada kızımı dünyaya getirdim şimdi cok şükür her şey yolunda doğalı tam bir yıl oldu . Ablanıza burda yazılanları okutun mutlaka onun suan kendisiyle ayni seyleri yaşayan kişiler olduğunu bilmek Ona iyi gelecek
Merveensar acimavi iyi bari cok sükur oglumunda oyle oldu 1 haftaya cikardilar suan 4 bucuk aylik biraz zor bir sureç ama geciyor inan cokca dua cokca sabır ☺