Ruyos Mirage91 sabahın köründe adam arabayla göl kenarlarına gidiyo hava alsın diye kök söktürme ne kelime yaa ay nasıl geçerki bu zamanlar artık hastamı diyorum
Mirage91 Ruyos kime sorsam herkesin aynı valla ben gebeyken içtiğimiz ilaçlara vitaminlere folikasitlere veriyorum hepsi ilaç çocukları bizim zamanımzda hiç ilaç yoktu eskiler hep çocukları için der bırakırdım oynardınız yemek yapardım iş yapardım.
Ruyos Mirage91 ay hiç bilmiyorum ilaçtanmı artık bende hamileyken 8.5aylığa kadar çalıştım işyerinde hep sinirliydim onun etkisimi diye düşünüyorum
Deletedmom414 Ruyos benim bebeğimde 6 aylık hep kucakta yemek bile yapamıyorum mızmız mutsuz sıkılıyorum bütün gün
Lossehelin Deletedmom414 çok geçmiş postun üstünden ama ne zaman düzeldi bebeğiniz ya da düzeldi mi 😂
Deletedmom414 Ruyos yok cnm ya arkadaşımın bebeği var 5 aylık bütün gün ya pusetinde ya anakucağında yada yerde yatar. Kız temizliğini yemeğini tatlısını bile yapıyor o kadar rahat
Ruyos Deletedmom414 ne güzel ya kendi yorgunluğumu geçtim yani nasil mutlu ederim derdindeyim şöyle sevdirmiyo bile kendini 4. Aydan sonra kız değişti
Deletedmom414 Ruyos valla eşimde diyor Allah yrdımcın olsun bütün gün mızmız kucakta bide memnuniyetsiz dediğin gibi. Emekleseler rahatlarız belki
Ruyos Deletedmom414 senin bebeğinde kucağındayken kendini itiyormu bırak diye bir kaç gündür bunu yapıyor