Ruyos
İkizlerim 11 aylıklar
Doğduklarından beri mizmizlar
Küçükken gazlilardi, emmemeleri sıkıntılıydi
Sürekli aglarlardi
Şimdi de yemek yerken binbir zorlukla yediriyorum
Altlarını değiştirirken savaş veriyorum resmen
Birbirlerini isirip,saçlarını çekip ağlarlar habire
Oyuncak paylasamazlar
Uyku desen ne gece ne gündüz doğru dürüst uyumazlar
Herseyleri mızmız yani