Umitemre unutturmayı başardım çok şükür, zor oldu ama 2 gündür ısırmıyor.
ısırdığı zaman tepki vermedim, memeyi ağzından çektim, çok acıdığını söyleyip kucağımdan bıraktım.
göğüs ucum morarmıştı artık, yara da olmuş ama ben farkedemedim ilk günler tabii. O da zamanla geçti. Bu süreçte emzirirken ısırmasa bile çok canım yandı. Buna bi çözüm bulamadım ama.