kızlar merhaba,
benim 15 aylık pamuğum dediğim, narindir o dediğim, “bu kız ısırmaz yahu, nerden bilecek ısırmayı benim çiçeğim” dediğim evladım sonunda göğüs uçlarımı ısırmaya başladı. ummadık taş baş yardı kızlar…
ilk ısırdığında asla böyle bir şey beklemediğim için tepki vermiş bulundum. kızıma kızmadım tabii, sadece bi anda ısırınca göğüsümü çekip ah dedim. sonra ne mi oldu? kızım bunu oyun sandı :))))
şimdi hatır hutur ısırıyor beni sağolsun. hiç acımıyorda bana, gün geçtikte ısırma şiddetini arttırıyor. Allah ne verdiyse, bi sağdan bi soldan geçiriyor dişlerini. sakız etti ağzında memeyi.
dün yine ısırdı ama bu sefer gerçekten göğüs ucumu koparttı sandım. hayır, kızamıyorum da… korkutmak istemiyorum, üzmek istemiyorum. o ısırdıkça ben o acıyla “yapma annecim, çok acıyor” diyorum. o da bana gülüyor?! tövbe estağfurullah🤦🏻♀️
neyse,
dün ısırdığı göğüs ucum hala sızım sızım sızlıyor, emzirirken acı çekiyorum resmen. ne yapabilirim bu sızının geçmesi için? emmese bile sızlıyor, perişan etti beni :(
var mıdır bildiğiniz bir yöntem? görünürde yara, tahriş vs yok. için için sızlıyor :(