Bitanesi yani sizden başka anne baba dışında kimse yakın temasta bulunmasın doktorumuz bize öyle dedi kimin ne taşıdığını bilemezsiniz eller mutlaka yıkanmalı o kadar hassaslar ki. Benim oğlumu halası hasta değilim dedi sadece öksürük var dedi kaşla göz arasında öptü sonrası 1 hafta hastane şuan 3 aylık kimseye öptürmüyorum ellerinden bile çünkü şuan parmak emme çabalarında el sürekli ağızda. Hepsi düzeliyor korkma ama bağışıklıkları daha tam oturmadığı için çabuk kapıyorlar tekrarlayabiliyor.