Badeninannesi ayazlianne çok geçmiş olsun yaa rabbim şifa versin bizde bu gece burun akıntısı hapşırık yaşıyoruz napsam bilemiyorum
ZeynoEylul24 ayazlianne rabbim acil şifalar versin. Dua edin bol bol tıpta herseyin tedavisi var. Rabbim beterini göstermesin. Bebeklerimiz düşe kalka,hastalıkla büyüyecek. Güçlü olmalıyız. 🙏
omevrn Geçmiş olsun🙏🏼 üzülme bebekler daha güçlüler emin ol çabuk toparlayacak. Biz 1 aylıktık 1 hafta yattık ama geçiyor üzülme sadece daha titiz davranmak gerekiyor anne baba dışında kimse yakınlaşmasın.
Bitanesi omevrn nasıl titiz davranmak gerekiyor nasıl davranalım yani benimkinde de hafif bronşite çevirecekmişti Allahtan götürdüm de antibiyotik verdi ateşi olduğu için
Lokma ayazlianne en azından kontrol altında. Benim bebeğimde rsv çıktı. Bronsiolit tanisiyla 5 gündür hastanede yatiyoruz. Evde olsak başa çıkamazdik. En kısa sürede iyileşir inşallah yavrularimiz
MerveTarhanKzlrmak ayazlianne geçmiş olsun bir aylıkken aynı teşhisle bi hafta yattı bebeğim hastanede olmak daha iyi emin ol damardan antibiyotik tedavisi ile çabucak toparlıyorlar rabbim biran önce sağlığına kavuştursun
HYM Benim kızımda 7+6 aylık öksürüyor balgamı var grip huysuz ilk gün gittiğimizde ateş düşürücü bile benim zorumla verdi acilin doktoru ertesi gün özele gittiğimizde öksürükten ciğerlerinden birinde genişleme olduğunu öğrendik günde 3 öğün hava veriyoruz şuan ilerlemeden atlattık şükür