Haticekub Aile hekimliğinin verdiği kan damlaları malesef ki çoğu bebekte yan etki yapıyor. Bende 2-3 gün kullanmıştım kabus gibi geçmişti geceleri. Ya huzursuzluk ya gaz bir şey yaptı gerçekten. Myiron kullanmıştım ben kesinlikle düzenli ve saatinde kullanılması gerekiyor. Sanırım ben biraz boşladım dikkat etmedim. 9 aylıkken 9,5 çıkmıştı kanı. Sonra bir ay sidefer kullandım. Ve çok sevgili aile hekimi ebemiz 1 yaşından sonra gerek yok bir daha dedi.Kızım 16 aylık ve geçen gün doktora götürdüğümde anemi olduğunu öğrendim tekrardan sidefere başladık.