Sedos2121 Misirekmegii Asıl kendi kit aklinizla burda yok ebeniz çok zeki bilmem ne yorumları yapmayın..yorum ve konuşma uslubunuza bakılınca gerçekten kaale alacagim bı zihniyete sahip değilsiniz. Herkes kendi görüşünü doktorunun görüşünü paylaşıyor saygı duyun ve yolunuza bakım polemik yaratmak için cirkinlesmeyin lütfen
Misirekmegii Sedos2121 ah nolur beni kaale al ya. Asıl ben böyle sığ düşünceli insanlarla münakaşaya girmiyorum. Çocuğa yazık sadece. siz egonuzu tatmin edin ebenizle beraber. Size bol pekmezli günler 🍯
Manolya35 Sedos2121 lütfen pekmez olayını çok iyi araştırın. Ben doğumdan önce kansızlık problemleri yaşadım en iyi doktorlara gittim memleketimden teyzemin aldığı pekmezler geldi ama bütün gittiğim doktorlar pekmezle olacak iş değil demişlerdi. Bebeğiniz için bir kaç doktora sorun ebe değil de.
Sedos2121 Misirekmegii çocuğumun tasasi sana kalmadı …saol canim🍯…sanada cirkinlese bilecegin bol tartışmalı postlar egonu tatmin etmek adına burada edemedin ya👋👋👋
Misirekmegii Sedos2121 asla beni alakadar etmez tabiki inşallah ilerde beni anmazsınız nekadarda tepki vermiştim diye. Tekrar bol pekmezli günler 🤤
Sevillia Ocean microfer kullanıyorum günde 5 damla. Her aya 1 damla olcak sekılde dedi doktorumuz. Ve mama yada emme saatinin ortasında vermeye calısın demir emilimi acısından. Mesela biz mama yiyoruz 3 saatte 1,mama yedikten 1 saat sonra veriyorum
Ruyos Sedos2121 bugün ben pekmez vereyim mi dedim 1 yaşından önce verme şekerli dedi ilaç yerine pekmezi düşünmştm
Sedos2121 Ruyos canım ben bir akrabadan alıyorum pekmezi eltimin ailesi .katıksız doğal ev pekmezi yapıyorlar onlardan alıyorum marketlerdekinden tadida çok farklı ..farkediyor gerçekten.
Kerem_05 hilaliii elalemin lafıyla söylüyorum bende ferrum kullanıyordum korkuttular beni dişleri çürük çıkarmış verme diyorlar bununla ilgili bi şey biliyor musunuz
hilaliii Kerem_05 az önce sordum eczacıma evet yapıyormuş sidefer kullan dedi bende bıracağım ferrumu bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim
Manolya35 Kerem_05 Dış çürüğü değil dişlerde leke yapıyormuş bazı demir ilaçları doktorum öyle söylemişti