Nilbebek12 Asyalara benim beneğim 4 aylık hala 3 saatte bir geceleri kaldırıp emziriyorum maksimum 4 saati buluyor. Daha 15 günlük bebek uzun düre aç kalır mı ben 15 günlük iken bırak 2 saati saat başı emzirdim 1.5 saatte bir emzirdim
Mimarannee Nilbebek12 siz daha iyisini bilirsiniz evladınız için tabi ancak artık kaldırmanıza gerek yok sanki istediği zaman kalkıp öyle beslenme zamanı çoktan gelmiş
Mimarannee Guzelkizimbenim yapacak bişey yok canım bizimde arada mama verdiğimiz zamanlar oldu aman iyi olsunlar yeter ki.