Asyalara canım sarılık riski yoksa sorun değil bence. Benim bebeğim de aynı şekilde neler yapmadım uyandırmak için beceremedim o dönem. Alt değiltir, yüzünü ıslak havluyla sil, burnunu sık, ayağının altına vur nafile. Sarılık fln da olmadık şükür. Ama geçen bir yerde gördüm daha önce hiç duymamıştım uyku öğünü yapıyorlarmış. Bebeğin ağız çevresini uyarıyorsun elini gezdirerek ağzını açıyor. Uykuda emziriyorsun. Bir araştır istersen