Eymenkaan Gelişim geriliği olduğunuda nerden çıkardınız? Daha küçük çok normal bu dediklerinizi yapmaması.Oğlum 9 aylık emekledi, 13 aylık elimizi tutarak yürümeye başladı şimdi 16 aylık daha yeni kendi kendine yürüyor. Lütfen hiç bir bebekle kıyaslamayın hepsinin gelişimi farklı. Oğlumla yaşıt arkadaşının 4 dişi var oğlumun 14 dişi. Ama oğlum 16 aylık tek yürümeye başladı, arkadaşı 12 aylıktı yürüyordu.Anne olarak istiyoruz ki her şey hemencecik olsun. Boşuna üzmeyin kendinizi ve bebeğinizi zorlamayın. Adım atmasına emeklemesene daha zamanı var demek ki 🤗