Benim yengemle bebeklerimiz aynı ay doğumlular ama onun emekler benim emeklemez bizde 7 aylığız ağlar oyuncağını benden ister kendisi gidip almaya çalışmaz bunlar gelişim geriliği değilki daha hazır değil demekki ama oturur ayaklarının üstüne basar yeni yeni yürütece alıştı onla geziyor evi yürüteci fazla yüksek ypmayın ayağını tam basacak şekilde ayarlayın o alışır