Mirage91 2lokummannesiii Diş ateş yapmaz derler bi ağrısı vardır isterseniz götürün doktra enfeksiyonda kapmış olabilir
2lokummannesiii Karalahana teşekkür ederim oğlum iyi çok şükür dün götürdüm doktora. Hafif enfeksiyon çıktı. Bir gün sürdü sadece ateşi.
Asafeymeninannesi 2lokummannesiii Diştendir muhtelemen. 37.5 olmayana kadar da endişe etmenize gerek yok ☺️ Ilık bir duş aldırın
2lokummannesiii Asafeymeninannesi yok değil canım. Az enfeksiyon varmış şükür iyi şimdi sadece iştahı zaten yoktu şimdi hiç yok. İlaç içtiği için ağzını açmıyor.
ppzeynep yigit57 Ben de öyle duymuştum ama geçiyormuş, arkadaşımda bizzat gördüm. 2 gün 38,5 ateşi oldu kızının, dişi patladı anında düştü ateşi.
yigit57 ppzeynep denk gelmiştir bence, özellikle Pandemi döneminde bütün doktorlar söylüyorlar diş ateşi 37.5 u geçmez diye
ppzeynep yigit57 Gittiği doktor da geçer, çocuğa göre değişir, normal demiş. Ayrıca kaka, idrar, kan, bütün tahlilleri yapıldı, kulağına bakıldı. Tüm sonuçlar temizdi.