2lokummannesiii Ateş kötü bir şey değil aslında. Vücudun virüsle savaştığını gösterir ki 37.2 ateş değildir. 38 den sonra ancak müdahale gerekir. Bebeklerin vücut sıcaklıkları artıp azalabilir bu çok normal. Diş te olabilir, 38 i geçerse dişten değildir enfeksiyon virüs belirtisidir. 38 i geçerse ilk olarak soyun, üstünde eviniz serin ise askılı pamuklu body giydirebilirsiniz. Baktınız düşmüyo, ılık banyo. 29-33 derece arasında olmalı su. Doktorumuz şurup yerine fitil önerdi, ama 38.5 üzeri için. Şurubu da 38 i geçmeden vermeyin. Bizim geçen hafta 39 dereceyi geçen ateşimiz vardı 3 gün sürdü ve 6, hastalık olduğu ortaya çıktı. Geçti ama hemen. Endişe etmeyin.