Cancansmom aslında bebeğim cidden çok uysal. Maşallahı var şikayetim yok . Sadece uykusu çok garip. Sebebi ben miyim bilmiyorum. Herkes diyecek daha ne istiyorsun . Oğlum akşam 6 da yatıp sabah 6 bucuga kadar uyuyor 4 buçuk aylık. Ve emmeye hiç kalkmıyor. Yani 12 saatten fazla. Bu durumdan mutlu değilim. Onu kaldırmaya da kıyamıyorum. Akşam ezanı okununca uyumak istiyor . Bir kaç gündür yavaş yavaş akşam yatma saatini ileri alıyorum. Bugün 7.20 ye çektim . Ama o kadar zorki. Öğlen en son 2 de yatıyor. Akşama doğru kısa bir süre uyusun diyorum saat 4 gibi bı yarım saat ama bana mısın demiyor. Uyumuyor esniyor gözleri kasıyor ama uyumuyor. Emerek uyumasini su bakimdan istemiyorum. 15 dk emerken uyuduysa emmesi bitince uyanıyor ve bir daha uyumak istemiyor ama o uyku ona yetmiyor huzursuz oluyor. Yani uykusu bolunuk oluyor