Bizim gece uykumuz çok iyi maşallah ama bizimde gündüz uykusu bozuldu. İnanılmaz derecede mizmizlaniyor. Kendini yırtıyor uykusu var ama uyumak istemiyor . Emmek istiyor emip uyuyayım diyor ama ona da alışacak diye vermek istemiyorum . Cidden benimde lacka oldu sinirimn. Bazen çok sinirleniyorum