miracinnannesii Deletedmom5284 işte onu yapamıorm gece altını acınca tekrr uyuması en az 2 saatimi alıyor🤦🏻♀️
Minikmucizem- Deletedmom5284 gece nasıl yapıyorsunuz peki o kadar çok bez değiştirdik ki şuan goon kullanmaya başladık o da fena sızdırıyor galiba primaya geri döncez
Bahareyhan miracinnannesii 3,5 aylık kızım minies kullandım hep ,sızdırma pişik vs sorun hiç yaşamadım içeriği temiz ve uygun fiyatlı ince çok memnunum tavsiye ederim migrosun kendi ürünü bu arada
miracinnannesii Tugbadrsn evet o konuda prima gercekten asırı iyi bende akşam 9da takardım sabah 8-9 uyanırdı degsrdm asla sızdırma olmazdı
Tugbadrsn miracinnannesii Kesinlikle öyle pişik bile yapmıyor zleepy bi kulkandım ğoposu pişmekten beter olmuştu kanıyordu artık
miracinnannesii Oyku123 peki meseka ne kadar saatte bir degstriyorsunuz ben gece altını hc acmıorm sabaha kadar sızdırma yapmaması lazım o yüzden malum havalarda soğuk szdrdgı zaman soguk alırsa karnıda agrır🤦🏻♀️
Oyku123 miracinnannesii yatirirken gece 12 de bi takiyom bezi oglen 12 ye kadar almiyorum hic sizdirmadi simdiye kadar gunduzde 3 saat 4 saat arayla gunde 5 bez kullaniyoruz .
mtmcn miracinnannesii ben cok memnun kaldim 4+ veya 5kullanabilirsiniz kucuk bir paket alip deneyin fiyat performans orani baya yuksek
kaansmom miracinnannesii canbebe öneririm canım primadan canbebeye geçmiş biri olarak söylüyorum hem içeriği temiz hemde ince hiç sızdırma koku yaşamadım