Angars Yasemila yok iste o oyle degil canim onun bir bucuk saat sonra besiginde olmasi lazim saati gectikce patlama yaşıyor ve uyumuyor kucaginiza alin basini destekleyerek hoplatin ziplatin benim de bebegim bugun 3 aylik oldu ben oyle yapiyorum
Seydanil Yasemila valla bnm kızım da aynı bizde akşam 12ye kadar uyumuyoruz sabahta en geç 10a kadar uyuyo sonra da arada uyuyo oda en fazla 5 10 dk 😣🙃
Angars Yasemila tabiki canim sen onu oynatacaksin yorulacak ve esnemeye baslayacak 2 saati geçmeyecek ayakta olduğu süre
asyababy20 Yasemila meme ye de kanmiyor benimki bazen şaklaban oldum artık sakinlesin diye uyumasını geçtim de
Angars Yasemila evet cok zor ama bunu bi deneyin inanin olacak. yarin deneyin mesela banada yazin lütfen neticeyi
asyababy20 Yasemila aynen öyle vala hayvan sesleri çıkariyorum vala gören insan yaşamıyor der bu evde 😅😅
Yasemila Angars inanın gün içinde deniyorum zaten dediğiniz gibi uyanıkken durmadığı için zaten oynuyoruz geziyoruz bakalım yarın yine deneyeceğim ☺️
Koalammm Yasemila Evet gaz yüzünden uyumuyorlar bir de kolik bir bebekse her akşam aynı saattler de kendini tüketene kadar ağlar
Deletedmom419 Yasemila emziriyorsan papatya çayı içmeyi dene bir istersen,sütünden ona gececektir. O da uyku yapar.