Yasemila gazı falan olabilir canım, benim bebeğim de üç aylık olcak, öğlenleri doğru düzgün uyumuyodu, 5-10 dk anca, uyanıyo emmek istiyo falan, gazı oluyomuş da her seferinde gaz çıkarıyo, kusuyo fazlasını. Ben artık komple gazını çıkardıktan sonra uyutuyom 1 saat uyuyo . Sende öyle yap istersen