Benim oğlum da sürekli boğulur gibi oluyordu. En etkili yöntem yatarak emzirme bence. Kendiniz eğimli bir şekilde sırt üstü yatıyorsunuz bebeği de yüzüstü üstünüze yatırıyorsunuz. Soğuk press de yapabilirsiniz emzirmeden önce göğsünüze ama yine de yüzde yüz çözüm olmuyor hiçbir şey. Tek çözüm bebeğin büyümesi ve çene kaslarının gelişmesi. Tazyikten kaynaklı emzirmeyi bırakmayın ama. Benim oğlum boğulacak gibi olur çok ağlardı. Sakinleştirip sarılıp tekrar tekrar denerdim vazgeçmedim. Çok şükür 4 5 aylık olunca düzeliyor. Çok zor ve üzücü bir süreç oluyor ama geçiyor. Sizin de geçecek inşallah. Allah yardımcınız olsun.