minikoalam1 36 günlük bebeğim var sütüm o kadar tazyikli ki bebeğim ememiyor kahroluyorum çocuk memede kıvranıyor, genzine kaçıyor boğuluyor. Her yolu denedim Yaslanarak emzirme makas tutuşu vs asla olmuyor. Psikolojim bozuldu basına gelen var mı
Doganay minikoalam1 önce biraz sağ. Onu dolaba at. Sonra kalanını emzir. Hem Stok yapmış olursun dışarda veya yanında olmadığında o sütleri kullanırsın. Bu arada sütünün böyle olduğunu da Herkese söyleme bence. İnsanların gözü kalabiliyor. Yani kötü niyetle değil tabi ama oluyo böyle şeyler inanırım ben
Seymagirgin minikoalam1 maşallah sütün cok fazla ne güzel büyük avantaj sık sık sag gögsünü eğer bu sekilde emzirirsen meme reddi yasayabılırsın Allah korusun
Araseymen minikoalam1 sağma yapman lazım canım benimde sütüm çok tazikli olurdu sağma yapıp akışı biraz yavaşlayınca oğlumu emzirirdim çok rahat ediyordu oğlum o şekilde.
Tugcecakir minikoalam1 canım benim sütüm tazyikliydi çok boğulurdu sütümü biraz sağıp öyle emzirdim gene de boğuluyordu ama az tabiki. Zamanla alışıyorlar bebekler o sütün tazyikli olmasına sütünü sağıp biberonlada verebilirsin ben bazen de öyle yapıyordum
Mavi0688 minikoalam1 arkadaslar sag demis ama sagmak sutu daha da artiriyor diye bi biliyorum Instagram varsa annesutudoktoru hesabini takip etmeni oneririm orada tazyikli sut ile ilgili neler yapilabilecegi yaziyor
Doganay Mavi0688 benim bildiğim kadarıyla sütün artması o an olmuyor. Sen sağarak o an boşaltıyorsun. Beyin uyarılıyo sağarken sonra tekrar doluyo. Yani o an sağarken çeşme gibi gelmiyor
Mavi0688 Doganay evet o an bosaltiyorsun gogsu sagarak. Anlik cozum oluyor. Ancak uzun vadede sutun tazyigini artiriyor. Ben deneyimlemis bir arkadasimdan ve uzmanlardan boyle duydum. Paylasmak istedim arkadasla da
Tugcecakir minikoalam1 valla canım tam hatırlamıyorum ama 5 aylıkken artık boğulmuyordu. Zamanla boğulmaları azalıyor
Blge1 Tugcecakir ya 45 günlüğüz aynı sorun bendede var her gün genzine kaçıyor mosmor olıyo dr söylüyorum her gün annem vüyümüş airlebiz
Kalimbanne minikoalam1 benimde öyleydi sağdım daha çok çoğaldı sütüm buzluk süt doluydu ama git gide azaldı şimdi normale döndü
badew minikoalam1 ben de öyleydim canım ve ilk 3 ay öyle devam etti sürekli boğularak.sonra da tazikli geldi ama bebek artık büyüdüğü için başa cikabiliyordu.
minikoalam1 Arkadaşlar inanın sütü olmayan veya az gelen insandan su an pek farkım yok ben de bebeğimi doyuramıyorm çünkü, çok zor. Sağıp biberonla verince sütüm azalır bebek emmedikçe sonuna kadar öyle de yapamam ki sağmak göğüs uçlarını zarar veriyor zaten