Tazeanne0134 aytunceymenim hatırlamak bile istemiyorum benim için çok kötüydü ama çok şükür oğlumu kazasız belasız kucağıma aldım şuan 9 ay 10 günlük
Ysfm_20 aytunceymenim eminim o an bende bu isteğime pisman olabilirim çok ağır gelebilirdi ama be bilim merak ediyorum hic sancı çekmedim ya ondan olsa
aytunceymenim Ysfm_20 aynen ondandır ama sancısız normal doğum yapanlar çok şanslı bence bunu unutmaaa 🌝
Ysfm_20 aytunceymenim kesinlik le sezeryan olduğum için merakım ondan hep ama çok şükür belasız kazasız sagkikla evladımızı kucağımıza aldık ya