40+3 te 2 cm açılma ile suni sancıyla başlattık doğumumu. Suyum patlatılana kadar sancı bile hissetmedim. 9 da yapılmıştı yatışım, bebek kanala girsin diye 12-1 gibi suyumu patlattı doktor, suni sancıyı fitille destekledi. Sonraki sancılar dayanamayacağım cinstendi epidural istedim. İki saate geçiyordu epiduralin etkisi doğuma bir saat kala yeni doz istedim ıkınabilmem için sancıyı hissetmelisin deyip yaptırmadı doktorum, yaklaşık bir saat sancı çektim ama gelen baskıyla beraber dayanılmazdı benim için. Sancı zor doğuma gireyim artık derken saat 4-4.30 arası doğumhaneye alındım, bebeğim kanala girmedi doğum anında bile, ben de efsane sandığım ebenin karnına bastırma olayını acı bir şekilde tecrübe ettim, ve hatırlamadığım daha bir sürü şey, yarı baygın şekilde yaptım doğumumu bilincim yarı açıktı, çok fazla yırtılmam olmuş, saat 5 te doğurdum, doğumdan sonra bir 15-20 dakika dikişlerim yapıldı. Yaklaşık bir ay doğum anı aklıma geldikçe ağladım, aklımı yitirecek gibi oldum, bebeğimin yanımda olması en büyük desteğimdi bebekle ilgilenirken yaşadıklarımı unutuyordum o uyuduğunda bunalıma giriyordum ☺️ Çok şükür hepsi geçti şimdi 3 aylık. Bir daha asla normal doğum istemiyorum diyorum ama sezeryanda ürkütücü geliyor, sanırım atlatmak için uzun bir zamana ihtiyacım var ama çocuk dünyanın en güzel hissi 🥰