Mom987 Elifnaz_rabia Anladım. Bende bir erkek annesiyim 10 kilo 300 gram oğlum ve 20 aylık Belki de bir kaç kız çocuğundan bile daha zayıf 😌 Yani bazen cinsiyete bakmıyor. Bir de 6.5 aylık emekledi 11. 5 aylık yürüdü.
DogaLina Elifnaz_rabia kizim 7 aylik emekledi ilk adimini 9.5 ayda atti simdi 11 ayi geciyo ve bagimsiz bi sekilde yuruyo. ama ben surekli kendi haline biraktim. kucagima hic almadim desem yeridid hep yerdeydi. yerdede direk bi halinjn ustune battaniye sererdim sert zemindeydi yani. yerden guc alid derler bizde oyle oyle basladi.
Elifnaz_rabia nurdan10 valla sevmiyor emeklemeyi ağlıyor bende pek kıymıyorum ama yürümeye gelince ellerinden tutuyorum eğlenerek söylenerek yürüyor bence yürüme ayakkabısı alıp çarşılarda yürüteyim daha iyi :)
GoGirl Elifnaz_rabia ilk oglum hic emeklemedi 13.5 aylik yurudu.2.oglum ust sinira yakin bir kiloda 8 aylik emekledi simdi 10 aylik 1 2 adim atiyor tay tay uzun sure duruyor iki erkek bile birbirinden farkli her cocuk farkli bir yönünü daha cabuk gelistiriyor
Mlsemn Benim kızımda 11 aylık döndü, 13 aylık tutunup sıralamaya başladı, şimdi 14.5 aylık 6 7 adım atıyo ya da tek el tutunca yürüyo :)) bende geç yürümüşüm ondandır diyorum, doktora götürdüm normal dedi.
Elifnaz_rabia Mlsemn dimi benim bebeğimde normal birde ben kendi zannımca 1 yaşına gelince emekler yürür diye düşünüyorum
Mlsemn Elifnaz_rabia bizimki daha yeni emekliyor oda canı istemiyor. Hep elinden tutalım yürüsün istiyor