Minigim2020 bende aynı derttteyim canım malesef gazıda ayrı cabası tükendim resmen emerken hava yutmasıda ayrı dert inan çok zor bak sabah 100 cc içirdim biberonla diğer göğsüm şişti onu sağdım emzireyim diye yumuşattım ama onuda emmiyor şuan hala uyuyor ee nolcak uyanana kadar şişcek kısır döngü gibi başa sarıcaz malesef