Minigim2020 Anneler selam. 50 günlüğüz sütüm halen tazyikli geliyor. Bu ne anlama geliyor ve bu durum geçer mi? Yoksa hep tazyikli mi olacak sütüm?
BusraNare Minigim2020 benimde aynıydı 4 aylık kızım geçmedi alıştı ona göre emiyor artık ilk zamanlar boğuluyor gibi oluyordu şimdi o hızına alıştı
Mom567 Minigim2020 geçmez ben sıkıyorsun süt kanallarını az gelsin diye ben beceremedim ya da kısılmıyor ben hiç sıkmadım alışmasını sağladım hala da öyle inan bana
Elvin08 Minigim2020 öncelikle maşallah.Demekki bol tazyikli geliyorsa.Geçiyor belli bbi sürede ama 2 yaşına kadar sürmüştü benimki🙈🙈🙈kişiden kişiye değişebilir
Goktug1308 Minigim2020 heryerde söyleme sütün baya cok demekki nazar değer sevin bence tAyzikli geliyor diye🧿iki aylık oglum var hala emerken genizine kacıyor tayzıkten.sütünü biraz sağ dediler ama bana fayda etmedi.yeni dogum yaptıgım zamanlar bebeğimin genizine kacınca morarırdı korkar aglardım bisey olacak diye annem korkma zamanla kendıni kurtarır dedi nitekimde dogru simdi emerken kacıyor anında öksürüyo kurtarıyor kendini. Sen de dene bi 20/25 cc sütünü sağ
Minigim2020 Elvin08 neeey 2 yaş mııı 😅😅 eyvah yandık desenize :)) ya bol mu diyorsunuz, süt kanalları genişşe falan diyen de var :)
Elvin08 Minigim2020 bilmem bilimsel olarak araştırmadım ve bilgilendirilmedim ama hep öyle duydum ve hissettim.2 yaşında bıraktırdım iki kızıma da memeyi ve çok zorlandım sütümün kesilmesi için o yüzden hep bol gemiştir
Aslaninannesin Emzirirken bebeği çapraz tutun. Örneğin başı solda sol memenin altındaysa belinizden hafif dönerek sağ memeyi ağzına verin. Ben bu şekilde emzirdim ve bir zaman sonra tazyikli oluşu geçti bebeğim de zorlanmadan içiyordu o şekilde.
Minigim2020 Goktug1308 maşallaaaah diyelim o zaman 😁 ama geceleri süt birikince çok zor oluyor. Elle sağıyorum ama sağınca da artar süt diyorlar. Geçer mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Goktug1308 Minigim2020 artsın ne güZel azalmasındansa artmasını tercih ederim nitekim benimde tayzikli geldiği halde kesilecek azalacak diye aklım gidiyor hergün tahin yemeyi yulaf yemeyi ihmal etmem.. sütünle kal🧿
Minigim2020 Goktug1308 artsın da çok zor böyle de 1.30 saattir tutsun diye uğraşıyorum. Gece ve sabah emzirmek ızdırap zaten emzirmek değil savaş veriyoruz
hirazls Minigim2020 geçmiyor malesef 3 aydır uğraşıyorum elimle sağmak ta işe yaramıyor makıneyle 3dk sağıyorumm o sıra diğerinden akıyor onuda göğüs kalkanı takıp topluyorum stokluyorum genede hızlı geliyor ve hava yutuyor gazını çıkarıyorum devam ediyorum bazen red ediyor sağıp biberonla veriyorum öyle öyle 3ay oldu bakalım dörtgözle bekliyorum bende azalmasını rahat rahat emzirmeyi
Minigim2020 hirazls o kadar yoruldum ki , gece emzirmek ızdırap, sabah emzirmek ızdırap. Gün içersinde süt azalsın da emebilsin diye bekliyorum dört gözle. 1.30 saattir uğraşıyorum almadı bi türlü memeyi
hirazls Minigim2020 bende aynı derttteyim canım malesef gazıda ayrı cabası tükendim resmen emerken hava yutmasıda ayrı dert inan çok zor bak sabah 100 cc içirdim biberonla diğer göğsüm şişti onu sağdım emzireyim diye yumuşattım ama onuda emmiyor şuan hala uyuyor ee nolcak uyanana kadar şişcek kısır döngü gibi başa sarıcaz malesef
Goktug1308 Minigim2020 tahmin edebiliyorum cünkü bende öyleyim gece emmediğinde iyice geriliyor göğsüm ucu da cıkmıyor sızlıyor bu sefer sagıyorum